sargarmi

radiiii

sargarmi

radiiii

sargarmi

من خودممم
نه یه کپی
نه الگو ...

بدون حرف اضافی !

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

نظر سنجی .....حتما جواب بدین :)

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

سلام دوستان 


یه نظر سنجی میزارم واستون لطفا اگه خوندید حتما جواب بدین 



سوالم اینه :



اگه شما یک هفته قرار بود جای جنس مخالف خودت باشی چیکار میکردی ؟


منظورم اینه که اگه ی هفته دخترا پسر بودن و پسرا و دختر 




جواب خودم :


اگه ی هفته دختر بودم :اول از همه میرفتم واس خودم لاکای رنگی میخریدم 


بعدشم میرفتم با دخترای همساده غیبت دوس پسرمو میکردم .


شما چی ؟



جواب پلییززززززززز:)

۹۵/۰۳/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
Radin Kasra

نظرات  (۱۰)


روز اول میرفتم استادیومممم

1روز میرفتم سر بازی اخه خیلی از ارتش و... خوشم میاد 

3 روز بعدشم با دوستام میرفتم مسافرت و اینو اونور 

تو اون 2 روز باقی مونده هم میرفتم خواستگاری ^_^

نمیشه بیشتر از ی هفته باشه ؟
پاسخ:
نخیر بیشتر از یه هفته باشه یهو دیدی جنابعالی عروسی ام گرفتی 

بچه پرووو خواستگاری واس چی ؟
خو حال میده ....میرفتم خواستگاری دختر خالت مریم :)
پاسخ:
خخخخ حتما برو :)

با لنگه دمپایی پرتت میکنه بیرون :)
:) 
چرا لنگه دمپایی از خداشم باشه .والا :/
پاسخ:
خخخخ اوکی 

با هم میریم چون من تو اون ی هفته اگه دختر بودم میام جای خواهر شووووور عروس میشم اجی تو :)
از خدا خواسته ای هاااا :)
پاسخ:
:دی 

الان مریم کامنت ها رو ببینه قاطی میکنه 

سوال خوبی بود

در موردش فک میکنم

پاسخ:
فکر کردی 
منو هم در جریان بزار 
بله بله خوبه دیگه 

منم حتما بله رو دادم کور خوندی مری جونم 

هوووی رادین خاک بر سر خواهر شوووری اصن بت نمیاد 
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ دیونههه
من فکر کنم برات بعد مینویسم 

ولی یه کارو حتما میکردم میومدم تو رو یه فصل میزدم 
پاسخ:
خخخخخ

کدوم فصل منو میزدی ؟بهار یا تابسون یا زمستون ؟

یا شایدم پاییز:)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳ علی رحمانی پور
مننننن
خدا نکنه
حاضر نیستم یه دقیقه هم جاشون باشم

البته بی احترامی نشه
من اگه قرار باشه بچه دار بشم دوس دارم بچم پسر بشه
والاااا
انتظار داشتین الکی بگم دختر بشه



شوخی کردم
پاسخ:
خخخخخ
عجب 
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ رنگ خدایے . . .
چنان نوشتی جواب بدین فکر کردم نظر سنجی در مورد شب اول قبره خخخ

هیچی دیگه، من تغییری نمیکنم! صبر میکنم وقتی دختر شدی بیام خواستگاریت :))))

خبرم کناااا
پاسخ:
خخخ باش حتما جوابتم از الان مثبته 

والا تو این بی شوهری 
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۰ شاهین ام
نمیدونم .......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی